WPROWADZENIE
![](1.jpg) |
Jacek Rońda Otwarcie Konferencji |
![](2.jpg) |
Piotr Witakowski Referat wprowadzający do Konferencji |
SESJA I
![](3.jpg) |
Chris Cieszewski
Micro-detail comparative forest site analysis using high-resolution satellite imagery |
![](4.jpg) |
Piotr Witakowski
Mechanizm zniszczenia w wybranych katastrofach lotniczych |
![](5.jpg) |
Jacek F. Gieras
Ocena, technika badań oraz możliwość awarii systemu elektroenergetycznego samolotu Tu-154M |
![](6.jpg) |
Gregory Szuladziński
Niektóre aspekty katastrofy smoleńskiej i tematy z tym związane |
SESJA II
![](8.jpg) |
Wacław Berczyński
Analiza wytrzymałościowa elementów struktury Tu-154M |
![](7.jpg) |
Jan Błaszczyk
Brzoza smoleńska – aspekty wytrzymałościowe struktury skrzydła samolotu Tu-154 |
![](9.jpg) |
Wojciech Fabianowski, Jan Jaworski
Charakteryzacja próbek 1 - 5 metodami mikroskopii elektronowej i mikroanalizy rentgenowskiej (EDS) |
![](21.jpg) |
Jan Obrębki
Opis sposobu zniszczenia małego fragmentu Tu-154M nr 101 |
![](10.jpg) |
Chris Cieszewski
Assessment of wood properties for the birch samples from Poland, USA, and Smolensk using NIR spectroscopy and SilviScan |
SESJA III
![](11.jpg) |
Kazimierz Nowaczyk
Analiza zapisów urządzeń TAWS i FMS firmy Universal Avionics System Corporation zainstalowanych w rządowym samolocie Tu-154M 101 |
![](12.jpg) |
Marek Dąbrowski
Położenie samolotu w momencie uderzenia w brzozę i bezpośrednio po uderzeniu wg danych MAK i KBWL LP |
![](13.jpg) |
Michał Jaworski
Próba interpretacji wybranych parametrów lotu – trajektoria pionowa oraz kąt przechylenia |
![](14.jpg) |
Andrzej Flaga
O potrzebie i możliwościach przeprowadzenia badań modelowych w tunelu aerodynamicznym Politechniki Krakowskiej potwierdzających hipotezę zniszczenia samolotu Tu-154 pod Smoleńskiem przez rozerwanie samolotu w powietrzu |
![](15.jpg) |
Jacek F. Gieras
Hipoteza eksplozji w zewnętrznym zbiorniku paliwa lewego skrzydła na skutek zapłonu elektrycznego mieszanki paliwo-powietrze |
SESJA IV
![](16.jpg) |
Wiesław Binienda
Symulacje komputerowe za pomocą programów LSDYNA3D oraz CFX weryfikujące przyczyny katastrofy samolotu Tu-154M w Smoleńsku |
![](17.jpg) |
Aleksander Olejnik, Stanisław Kachel, Adam Kozakiewicz
Zastosowanie inżynierii odwrotnej do procesu modelowania lotniczych konstrukcji cienkościennych |
![](18.jpg) |
Marek Czachor
Testy niszczące samolotów Douglas DC-7 i Lockheed Constellation a katastrofa Tu-154M w Smoleńsku |
![](19.jpg) |
Andrzej Morka, Tadeusz Niezgoda, Paweł Dziewulski, Sebastian Stanisławek
Problemy modelowania numerycznego zagadnienia zderzeń ciał |
DYSKUSJA GENERALNA
![](20.jpg) |
DYSKUSJA GENERALNA |
|